Thursday, February 9, 2017

Jazakallah

Assalamualaikum...

Alhamdulillah semalam saya bersama jemaah Surau Al Hidayah Teluk Kachang menerima seramai 3 orang lagi jemaah Muslimat yang teringin perbaiki bacaan Al-Quran dan tajwid.

Yang paling best tu, rupa-rupanya mereka ni selalu follow FB saya.  Alhamdulillah, macam saya tulis pada coretan sebelum ni la, "Bila Allah Bagi Hidayah, Tiada Siapa Dapat MenghalangNya."

Walaupun 2 orang daripada mereka ni lebih berusia daripada saya, tapi semangat mereka buat saya rasa semakin seronok berkongsi ilmu dan kebaikan di FB. Bagi saya, di mana-mana media sosial, eloklah kita cuma kongsi segala kebaikan kerana di situlah pelbagai tanggapan orang terhadap kita sama ada baik atau buruk sesuatu perkara yang dikongsikan.

Buat semua pengunjung blog ini pun, sama-samalah kita manfaatkan semua kebaikan yer.  Saya akui masih terlalu banyak untuk diperbaiki dalam mencari jalan-jalan ke SyurgaNya.  Kita kena betul-betul istiqomah dan semakin hari semakin banyak memperbaiki peribadi kita. InshaaALLAH jika kita punya nawaitu yang baik, pastinya ALLAH akan lorongkan kita ke jalan kebaikan dengan mudah.

Saya ucapkan Jazakallah buat semua pengikut saya di FB dan seterusnya kepada yang singgah dan follow blog ni. Semoga apa saja ilmu dan kebaikan yang saya kongsikan di sini dapat memberi manfaat buat anda semua.




No comments:

Post a Comment